Presonus StudioLive 16.0.2
Presonus StudioLive 16.0.2
Presonus StudioLive 16.0.2 Presonus StudioLive 16.0.2 Presonus StudioLive 16.0.2

Presonus StudioLive 16.0.2 USB

4 199,00 zł
Brutto
Polska Gwarancja: 36 miesięcy
Ilość

Presonus StudioLive 16.0.2 USB

W skrócie: mikser StudioLive 16.0.2 firmy Presonus to mikser cyfrowy z interfejsem audio FireWire, posiadający 16 kanałów wejściowych [8 mono + 4 stereo], 12 preampów mikrofonowych XMAX [klasa A], 4 złącza AUX, wysokiej jakości konwertery AD/DA 24-bity, tłumiki 60mm oraz dwa 32-bitowe procesory efektów! Dodatkowo posiada interfejs audio USB [18x16].

Poznaj Presonus StudioLive 16.0.2! Linia mikserów Studio Live [24.4.2 i 16.4.2], która szturmem zawojowała rynek, właśnie doczekała się trzeciej odsłony. Najmniejszy z rodziny - Studio Live 16.0.2 wyróżnia się nie tylko kompaktowymi rozmiarami, ale także ogromnymi możliwościami. Niech Cię nie zmylą małe rozmiary debiutującego miksera! W środku odnajdziemy wszystkie najistotniejsze rozwiązania technologiczne, które przyczyniły się do ogromnej popularności cyfrowych mikserów spod znaku Presonus.

StudioLive 16.0.2 wyposażono w 8 kanałów mono, 4 kanały stereo, 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych XMAX z napięciem Phantom 48V [plus jeden preamp XMAX dla wejścia Talkback], interfejs FireWire 16x16, sekcję ‘Fat Channel’ z 3 zakresowym equalizerem [semi - parametryczny], kompresorem, limiterem, bramką szumów i filtrem górno-przepustowym. Całość dopełniają dwa efekty DSP oraz 4 szyny AUX co sprawia, że mamy do czynienia z potężnym narzędziem do pracy zarówno w studio jak i na scenie. Nieoceniona okaże się możliwość zapisywania i przywoływania wszystkich ustawień miksera oraz efektów w ułamku sekundy. Dla komfortu pracy na każdym kanale można wykonać takie operacje jak kopiowanie, wklejanie czy zapisywanie ustawień w czasie rzeczywistym.

Mikser naszpikowany najnowszą technologią, z powodzeniem integruje świat profesjonalnych konsol cyfrowych z systemami wielośladowej rejestracji audio. Do miksera dołączono oprogramowanie rejestrujące Capture ™, kompatybilne z formatem OPEN TL, dzięki któremu zarejestrowany materiał możemy wyeksportować do jednego z naszych ulubionych programów DAW [Samplitude, Cubase, Logic i inne]. Nie mogło oczywiście zabraknąć aplikacji będącej synonimem kompleksowego środowiska muzycznego Studio One 4 Artist jak i oprogramowania służącego do dwukierunkowej komunikacji miksera z komputerem – Virtual StudioLive. Pamiętajmy, że to tylko niewielka część możliwości oferowanych przez system oparty o mikser Presonus StudioLive…

Oto pierwszy w rodzinie mikser z możliwością wysyłania i odbierania komunikatów MIDI! Już pierwszy rzut oka na tylny panel pozwala stwierdzić, że ‘Junior’ oferuje rozwiązanie, którego nie ma w pozostałych stołach serii StudioLive. Znana i ceniona możliwość sterowania konsolą bezpośrednio z iPad’a czy iPhone’a może okazać się niewystarczająca w sytuacji gdy nasze ręce zajęte są grą na ulubionym instrumencie. W tym przypadku zbawienne okaże się wejście i wyjście MIDI, dzięki któremu bez trudu zyskamy możliwość przywoływania ustawień sesji z programu DAW [komunikaty Program Change], kontroli głośności głównego wyjścia, poziomu efektów czy nawet wyciszania efektów pomiędzy utworami, a wszystko dzięki magii komunikatów MIDI.

Używając przełącznika nożnego [MIDI], możesz kontrolować:

  • Poziom głośności głównego wyjścia,
  • Poziom głośności efektów A i B,
  • Ustawienia efektów A i B,
  • przyporządkowanie efektów A lub B do szyny głównej,
  • przełączanie się między ustawieniami sesji.

 
Presonus StudioLive zaprojektowany jest zgodnie z ideą szybkiego dostępu do każdej jego funkcji: efektów, szyn Aux, procesorów dynamiki i ich parametrów podczas produkcji muzycznej. Jak przystało na profesjonalną konstrukcję Studio Live wyposażony jest w 60 mm tłumiki umożliwiające precyzyjne ustawienie proporcji instrumentów i wokalistów w miksie. Przejrzysty układ sekcji miksera, możliwość natychmiastowego przywoływania ustawień globalnych oraz każdego kanału z osobna sprawia, że realizator ma pod ręką wszystko co niezbędne dla szybkiej realizacji pomysłów muzycznych lub kontroli ‘live’.

Efekty, EQ, Procesory Dynamiki

Mikser jest wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne do zawodowej produkcji studyjnej jak i ‘live’. Mamy tutaj do dyspozycji: 24 kompresory, 24 limitery, 24 ekspandery, 22 filtry górnoprzepustowe, 24 equalizery, efekty reverb, delay, możliwość odwrócenia fazy na każdym kanale, a  wszystkie efekty przeliczane są z 32-bitową dokładnością.

UNIKALNE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE NA TLE KONKURENCJI:

  • 16 wejść, 4 wysyłki AUX,
  • interfejs audio USB [18x16]
  • 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych ‘XMAX’ pracujących w  klasie A,
  • Hi-endowe konwertery AD [zakres dynamiki 118 dB],
  • 32 – bitowe przetwarzanie wewnętrzne [również dla procesorów efektowych],
  • Standardowo wbudowany interfejs FireWire 16x16,
  • Opcjonalna możliwość zamontowania miksera w racku,
  • Zapamiętywanie wszystkich ustawień miksera [SCENE] włączając poziomy tłumików ze wskazaniem ich pozycji na wskaźnikach diodowych LED,
  • Tłumiki 60 mm,
  • Niezawodna, solidna konstrukcja - wytrzyma każde trudy sceniczne,
  • Talkback, dla komunikacji realizatora z muzykami,
  • Gniazdo 12V BNC,
  • MIDI IN/ OUT,
  • Kompatybilny z Windows i MAC,
  • w zestawie pełne oprogramowanie dla Windows i MAC [Studio One 6 Artist, Capture 1.1, Virtual StudioLive, Qmix]
  • Darmowa aplikacja StudioLive Remote dla iPhone’a i iPad’a [Apple App Store],
  • Interfejs audio kompatybilny z popularnym oprogramowaniem; Samplitude, Cubase, Nuendo, Logic, Sonar, Digital Performer, Ableton i inne.

Wymagania systemowe WINDOWS:

  • System: Windows 7/ Vista/ XP [32/ 64 bity],
  • Procesor: Pentium 4 1,6 GHz lub AMD Athlon 64 [Turion],
  • Pamięć RAM: 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej],
  • Napęd DVD-ROM,
  • Polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio.

Wymagania systemowe MAC:

  • System: MacOS X 10.5.2.lub nowszy [32/64 bity],
  • Procesor: PowerPC G4 1.25 GHZ lub Intel Core Solo 1.5 GHz [rekomendowany 2 GHz lub szybszy],
  • Pamięć RAM: 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej],
  • Port FireWire 400 [IEEE 1394],
  • Napęd DVD-ROM,
  • polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio.

PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE:

  • Typ złącza: XLR żeński, balansowany,
  • Pasmo przenoszenia [Direct Output]: 20 Hz do 40 kHz ±0.5dBu,
  • Pasmo przenoszenia [Main Output]: 20 Hz do 20 kHz ±0.5dBu,
  • Impedancja wejściowa: 1 Ohm,
  • Zniekształcenia THD [Direct Output]: < 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony,
  • Zniekształcenia THD [Main Output]: 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony,
  • EIN [do wejścia Direct Output]: +125 dB nieważony, +130 dB A-wtd,
  • S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]: -97 dB,
  • S/N Ratio [do wyjścia Main Output]: -94 dB,
  • Zakres kontroli wzmocnienia: -16 dB to +67 dB [+/- 1 dB],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +16 dBu,
  • Zasilanie Phantom: +48 VDC.

WEJŚCIA LINIOWE "LINE IN"

  • Typ złącza: 1/4" TRS żeński, symetryczny, mono,
  • Pasmo przenoszenia [Direct Output]: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu,
  • Pasmo przenoszenia [Main Output]: 20-20 kHz, +/- 0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 10 kOhm,
  • Zniekształcenia THD [do wyjścia Direct Output]: <0.0007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony,
  • Zniekształcenia THD [do wyjścia Main Output]: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony,
  • S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]: -105 dB,
  • S/N Ratio [do wyjścia Main Output]: -94 dB,
  • Zakres kontroli wzmocnienia: -20 dB do +20 dB [+/- 1 dB],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

WEJŚCIE TAPE:

  • Typ złącza: RCA żeński, niesymetryczne [para stereo],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

WYJŚCIA GŁÓWNE "MAIN OUTPUTS":

  • Typ złączy: XLR męskie, symetryczne [para stereo]; 1/4” TRS żeński, symetryczne [para stereo],
  • Poziom wyjściowy: +24 dBu,
  • Impedancja wyjścia: 10 kOhm.

WYJŚCIA AUX:

  • Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono],
  • Poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjścia: 100 Ohm.

WYJŚCIA MONITOR:

  • Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [para stereo],
  • Poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjścia: 100 Ohm.
  • Przesłuchy "Cross Talk"
  • Wejście do wyjścia: -90 dBu,
  • Pomiędzy kanałami: -87 dBu.

SEKCJA FAT CHANNEL:

  • Noise Gate / Expander,
  • Zakres progu zadziałania [Threshold Range]: -84 dB do 0 dB,
  • Czas zadziałania [Attack Time]: 0.2 – 2.5 ms,
  • Czas wybrzmiewania [Release Time]: 70 ms,
  • Expander ratio: 2:1.

COMPRESSOR:

  • Zakres progu zadziałania: -56 dB do 0 dB,
  • Ratio: pomiędzy 1:1 a 14:1,
  • Czas zadziałania [Attack Time]: 0.2 ms do 180 ms,
  • Automatyczny "Attack" i "Release": Attack = 10 ms, Release = 150 ms,
  • Typy nachylenia krzywej kompresji: łagodna i stroma.

EQUALIZER:

  • Typ: filtr półkowy drugiego rzędu [dobroć Q = 0.55],
  • Pasmo niskie: 36 do 465 Hz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB,
  • Średnie: 260 Hz do 3.5 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB,
  • Wysokie: 1.4 kHz do 18 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB.

SEKCJA CYFROWA:

  • Zakres dynamiki AD [A-ważony, 48 kHz]: 118 dB,
  • Zakres dynamiki DA [A-ważony, 48 kHz]: 118 dB,
  • Port FireWire: S400, 400 Mb/s,
  • Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bitowe,
  • Rozdzielczość bitowa: 24,
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: -18 dBu.

ZEGAR:

  • Jitter: <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz],
  • Tłumienie Jittera: >60 dB.

ZASILANIE:

  • Złącze: IEC,
  • Napięcie: 240 VAC,
  • Zużycie mocy: 100 W.

WYMIARY:

  • Długość: 397 mm,
  • Szerokość: 106 mm,
  • Wysokość: 140 mm,
  • Waga: 9,1 kg.

 

3 lata gwarancji polskiego dystrybutora po zarejestrowaniu zakupu na stronie dystrybutora:

 

PRZEDŁUŻ GWARANCJĘ NA ZAKUP DO 3 LAT

 

Opis

Gwarancja
36 miesięcy
Nowy

Utwórz konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło